GRUPA „TYGRYSKI” 4 LATKI
6:45 – 7:45 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe |
7:45- 8:00 | Zabawy ruchowe |
8:00 – 8:15 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
8:15 – 9:15 | Śniadanie |
9:15 – 09:45 | Zajęcia dydaktyczne zgodne z wybranym programem wychowania przedszkolnego |
09:45 – 10:00 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do wyjścia do ogrodu przedszkolnego/na spacer/ , nauka samodzielnego zakładania odzieży w szatni |
10:00 – 11:00 | Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowo-ogrodnicze, spacery i wycieczki (w przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w salach) |
11:00 – 11:15 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
11:15 – 11:45 | Obiad |
11.45 – 12.00 | Odpoczynek /bajkoterapia /muzykoterapia/ |
12:00 – 12.30 | Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, obserwacja pedagogiczna |
12.30 – 12:45 | Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, praca indywidualna, kontakty okolicznościowe. Zabawy ruchowe Rozchodzenie się dzieci. |
GRUPA „JEŻYKI” 3 LATKI
6:45 – 8:00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe |
8:00 – 8:20 | Zabawy integracyjne |
8:20 – 8:45 | Zajęcia taneczne, gimnastyka |
8:45 – 9:00 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
9:15– 9:45 | Śniadanie |
9:45 – 10:15 | Zajęcia dydaktyczne zgodne z wybranym programem wychowania przedszkolnego |
10:15 – 10:30 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do wyjścia do ogrodu przedszkolnego/na spacer/ , nauka samodzielnego zakładania odzieży w szatni |
10:30 – 11:30 | Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, w tym: zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowo-ogrodnicze, spacery i wycieczki (w przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w salach) |
11:30 – 11:45 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
11:45– 12:15 | Obiad |
12:15-12:30 | Odpoczynek, bajkoterapia/muzykoterapia |
12:30 – 12:45 | Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna. Zabawy ruchowe Rozchodzenie się dzieci |